run for your life by john.doe

5 yorum:

  1. Sen mi ciziktirdin bunu?
    ayrintilar guzel senden de bu beklenirdi. eline saglik. sen yapmadiysan da yapanin eline saglik. senin de canin sag olsun.
    cuma geldi boyle oldum. benim de canim sag olsun. hali saha maci yapmamak lazim.

    YanıtlaSil
  2. Hastasi oldum bu yorumun Davook, kopardin beni, cizim muhtesem bu arada. Aman abi cizerler.

    YanıtlaSil
  3. lutfen dejenere etmeyelim kendimizi. davuk bildigin davuk.
    dejenere ne ulan. yozlasmayalim yazsana. kimsin seeeeen? aaa ahmet abi. mahmut abi nerde ahmet abi. ben onu daha cok severim.
    mahmut abin bir melekti yavrum. en son elinde tabanca ile kosturuyordu ortalikta. sonra cizmislerdi kendisini.
    haaayyyiirrr alcak john.doe. (1. nokta nickname'in orijinalinde vardi. 2. nokta ise cumlenin bittigine tekabul etmekte.)

    YanıtlaSil
  4. evet ben çizdim pişman değilim gene çizerim...

    YanıtlaSil
  5. evet biraz Hollandali futbolcu ismi gibi oldu Ed Davook gibi.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.