Görevin çağrısına kulak verenler

Dün akşam yine toplandık. Gelemeyenler çatlasın diye ne kadar eğlendiğimizi yazayım dedim.

Ben geldiğimde Mercan'da toplanan bölük açılışı HectorLavoe, Snowman (nam-ı diğer Fallen, ben Snowman'i de sevmedim, arayışa devam et) ve geçen hafta aramıza katılan WhiteRose'nun biraları söylemesi ile zaten yapmıştı. Masaya oturur oturmaz "hani rakılar?" diye veryansın eden Ba'al'ı değerli garsonumuz (Sadettin) masayı donatarak hemen susturdu. Mirza'nın da gelmesiyle neşemiz iyice arttı. "Yeni rakı" içtik bu sefer, onu da söyleyeyim. Her zamankinden farklı olarak iki konuğu vardı masamızın. Qb ile Tb yemekte bize katıldılar. İlerleyen saatlerde "gelmem" diyen Utopia, "fasülyeyim" diyen MusterTheReDDD aramıza katıldı. Tam saat kaç oldu, artık kalsak mı derken MetaStable kapıdan içeri girerek görevin çağrısını hatırlattı, O da yolluğunu aldıktan sonra yola koyulduk. Keyifliydik ama eksikler vardı bölükte. JohnDoe, Cedaypaşa, Keklik, Mülteci, Alayınızı dün akşamı kaçırdılar ve buradan öğrenirler artık. Didolar alındıktan, sakızdan fallar tutulduktan sonra oyuna başladık. Bir süre sonra aramıza Levo ve Davuk da katıldı. Genel olarak müthiş keyifli bir oyundu. Ayıptır söylemesi çok iyi oynadım. (biraz şımarayım :)) Qb'nin ilk oyunuydu, bana sorarsanız fena değildi. Asıl yorumu onunla aynı takımda oynayan ustalar yapsın. Bu görevin dikkat çekeni genel halinin aksine sakinliği ile beni mutlu eden ve muhteşem bir performans sergileyen HectorLavoe'di. Tebrik ediyorum kendisini. Fasulye olmanın keyfini süren MusterTheReDDD'in gülemseyen suratı ve vuruldukça ağlayıp duran Ba'al'ın sızlanmaları beni pek mutlu etti. WhiteRose ise aynı takımda olmamıza rağmen geçen hafta da yaptığı gibi yine beni öldürüp durdu. Adını anmadıklarım alınmasın; herkes pek iyi oynadı. Unuttuğum, eklemek istediğiniz anektodları lütfen yazalım. Kısacası, benim CoD tarihimin en keyifli görevlerinden biriydi. Üstüne Dunia'da tekila ve birayla cila çekip oyunun yorumunu yaparak görevi bitirdik.

Herkese iyi haftasonları diliyorum ve hepinizi haftaya çakmaklarınız boynunuzda aynı masanın etrafında huzurlu ve keyifli görmeyi bekliyorum.

3 yorum:

  1. Hazırlıksız yakalandım.Haftaya olacak!

    YanıtlaSil
  2. Artık çakmağım var :D yanımda. C.tesi eray arkadaşım ulaştırdı. Saol Lady Shalott sözünün eriymişsin :D :D :D :D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.