Bir kediyle yaşamak...

Gazetede bir fotoğrafa takıldı gözüm... Üç Siyam kedisi. Bir yatakta oturuyorlar, gözlerinde şaşkın bakışlar... ''Sinem’in üç Siyam kedisi öksüz kaldı'' diyor haberde: ''Çok sevdiği kedileri o dönecekmiş gibi yatağında bekliyor...'' Geçen hafta bir cip tarafından ezilen Sinem Yalçın’ın yüzünü her gördüğümde içim burkuluyor. Öyle ışıl ışıl ki... Hayatını bir hayvanla paylaşmamış insana tuhaf gelecektir bu söyleyeceğim ama, Sinem’in yüzünün bana niye bu kadar sıcak geldiğini o haberle anladım. Hayvan sevmek başka bir ortak paydadır çünkü, genellikle de ilk bakışta sezilir. Benim köpek deneyimim yok, hep kedilerim oldu. Şimdi de üç Siyam kedim var tıpkı Sinem gibi. Onun için ‘kediyle yaşamayı’ anlatacağım ben, köpek (ya da başka bir hayvan) sahipleri alınmasın lütfen...

Yazının devamı...

1 yorum:

  1. En iyi kedi ölü kedidir. Bir kedi ile ilgili en iyi şey bağırsaklarından yapılan arp telidir.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.