Blogun ilk yazıları

28 yorum:

  1. biz rusuz

    Cuma gunlerinin iple cekilmesine neden.
    El bombalarinin gokyuzune yukselip dizimizin dibine dusmesi.
    Sagir edici gurultu.
    Adini ezberledigimiz ama esasen hiç yakindan gorme firsatini bulamadigimiz tufenkler.
    Biz rusuz.
    Hem almansiniz hem 5 kisisiniz.
    Mercan'da raki.
    Cok icmeyin oyunda sersemliyorsun sonra.
    Cumalar bitmesin sabahlar olmasin.
    John Doe'yu vurdum abi.
    Aferin.

    Davuk 28.01.2008

    YanıtlaSil
  2. saçmalardan seçmeler

    bana dokunmayan yılan yaşasın. hatta çok yaşasın. yılan bi hapşırsa ben yine çok yaşa derim. demek ki bana bana dokunmayan yılan aynı zamanda hapşırmış. çok yaşa kare... sen hiç hapşıran yılan gordun mu? eger sana dokunmazsa sen ona çok yaşa dersin (tabi hapşırması gerekir) o da sana sen de gör der. bu sayede sen de görürsün...

    Davuk 28.01.2008

    YanıtlaSil
  3. Eline saglik :))

    Gunaydin,
    Ellerine saglik, usta. Muhtesem olmus. Bayildim, ayildim, mutlulukdan havalara uctum. Ofis arkadaslarima gosterdim (Tabii, kiz olduklari icin garip garip suratima baktilar.Ama alistirmaya calisiyorum onlari bir suredir :))) En azindan her cuma yaptiklarimdan haberdarlar.). Hopladim, zipladim, mutlulukdan havalara uctum (bunu yazmisim, ama ne yapayim anlam pekistirmesi olsun) , okudum, fotografi inceledim (bu arada onunla ilgili bir fikrim var.). Sonra orasina bastim, burasina bastim. Bir baktim, giris yapamiyorum. Neyse, biraz sonra davet geldi de simdi sana tekrar tesekkur edebiliyorum. Insan bir pazartesiye bu kadar iyi baslayabilir. Sayende...
    Tekrar eline saglik, muhtesem olmus. Sevgiler.

    Shalott 28.01.2008 / 09:02

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraf ile ilgili fikrini tahmin edebiliyorum, onu da en kısa zamanda halledeceğim :)

    john.doe 28.01.2008

    YanıtlaSil
  5. Fotograf fikri hepimizde mevcut. John .doe'nun elinden oper. Bizde tesis yok ki yapalim. Ben yerimi rezerve ettim bile. Ekibin geri kalani ne zaman gelecek. Gerekirse telefonla taciz edelim.

    Davuk 28.01.2008

    YanıtlaSil
  6. COD4

    COD4 Multi Player'da oynadıkça frag yaptıkça rütbeniz artıyor, ben Level 52'ye geldim ve bu LEvel'da MP44 açıldı :), merak ettiğim dürbünü ve susturucusuda açılacakmı, göreceğiz :) cuma olsada rakı içsek.

    Utopia 28.01.2008 / 11:50

    YanıtlaSil
  7. MP44'ü kim kaybetmiş de sen buldun COD4 için eski bir silah, o olduğuna emin misin?

    john.doe 28.01.2008

    YanıtlaSil
  8. Utopia bence salliyor. Utopik bir dusunce bu zamanda MP44... Ayrica bence 52. Level falan da yok. Cuma gunu oyundaki fraglerle karistiriyor. Tabi benim fraglerle... :P

    Davuk 28.01.2008

    YanıtlaSil
  9. Hem MP44'de ne işi var dürbünün susturucunun?

    john.doe 28.01.2008

    YanıtlaSil
  10. 28 Ocak 2008 Pazartesi
    Zamana riayet

    Saat 20:55 çabuk olun görev seni çağırıyor.
    Gönderen Meta Stable zaman: 13:09

    YanıtlaSil
  11. 31 Ocak 2008 Perşembe
    RIFKI is back as HectorLavoe

    Arkadaslar, Gorev Seni cagariyor bloguna katilmis olmaktan oturu cok memnunum. Bu ilk blog mesajim, daha henuz milli oluyorum yani. Gorusmek uzere.
    Gönderen HectorLavoe zaman: 10:13
    6 yorum:

    Utopia dedi ki...
    yarın akşam geliyonmu yani?
    31 Ocak 2008 Perşembe 11:08

    davuk dedi ki...
    yarin buyuk ihtimal ben gelemeyecegim. yurtdisinda yasayan teyzem geldi. aile yemegi modu. kacabilirsem gelirim.
    sevgiler saygilar.
    tatli ruyalar. ruyanizda şöbiyet görün. (rşg)
    31 Ocak 2008 Perşembe 14:12

    Utopia dedi ki...
    bende sanırım içki içmem, kelimesi bile kötü geliyor, direk reks cafe yaparız sonra oyun! ne dersin John.Doe?
    31 Ocak 2008 Perşembe 14:37

    john.doe dedi ki...
    affirmative
    31 Ocak 2008 Perşembe 15:36

    Shalott dedi ki...
    negative
    31 Ocak 2008 Perşembe 15:54

    HectorLavoe dedi ki...
    Gelecegim, Hector Lavoe sarkisi icin de cok tesekkur ederim. Ne de olsa El Cantante de los Cantantes. Hastasiyim Hector Lavoe'nun. Baska basarili calismalarini da ekleyebiliriz.
    31 Ocak 2008 Perşembe 23:04

    YanıtlaSil
  12. 01 Şubat 2008 Cuma
    Dokuz saat yirmiiki dakika kaldı. Hadi çabuk...

    Gönderen Meta Stable zaman: 11:39

    YanıtlaSil
  13. 01 Şubat 2008 Cuma
    hazırlıklar tamam mı?

    kamuflajlar gıyıldı mı? boyalar suruldu mu? bu aksam ortalıkta bı sniper dolasicakmis diye duydum... dikkatli olmak gerek. gerci uzun zamandir tetige dokunmuyo, biraz paslanmış olabilir ama... uzun lafin kisasi çarşının da dedigi gibi "kapılar açılsın çatışmalar başlasın"

    Gönderen cedaypasa zaman: 17:32

    YanıtlaSil
  14. 06 Şubat 2008 Çarşamba
    sağdan say

    cuma gunu icin içtima vakti geldi sanırım. gelenler sağdan saymaya başlasın... gelmeyenler vatana ihanetten askeri mahkemeye gönderilsin.
    Gönderen cedaypasa zaman: 12:40
    1 yorum:

    Shalott dedi ki...
    Sağ baştan; BİİİİİİİİİİİİİİİRRR
    07 Şubat 2008 Perşembe 17:03

    YanıtlaSil
  15. 01 Şubat 2008 Cuma
    Ah Ulan!!

    Belli ki blogun gazi ile hemen herkes bulusacak. Ben haric...
    Saat 18.56 birazdan toplantiya giriyorum. cikista da yurtdisindan gelen akraba nedeniyle maaile verilen aksam yemegine katilmaliyim. Erken ekebilirsem gelecegim. Umudum var hala... :)
    Ama zor be!!!

    Gönderen davuk zaman: 18:55

    YanıtlaSil
  16. 05 Şubat 2008 Salı
    geçen cuma; gidip gelen COD

    off cuma!, geçen cuma bir orası bir burası, gidip gelen COD mu karşısımı, en sonunda karşı tarafın kazanmasıyla ekmeme neden oldu, arkadaş kaprisi mi desek, zor durumda olan arkadaşa yardım mı bilemiyorum ama, oyun oynayamama neden oldu, bu cuma olsada, oyun oynasam...
    Gönderen Utopia zaman: 09:14
    3 yorum:

    john.doe dedi ki...

    cuma sadece bir "oyun oynama" günü değildir ve oyun da tek başına oynanmaz...

    bkz: http://gorevsenicagiriyor.blogspot.com/2008/01/burnumda-ttyor.html
    05 Şubat 2008 Salı 12:23
    Utopia dedi ki...

    vah vah
    05 Şubat 2008 Salı 13:54
    Shalott dedi ki...

    Yaa, Utopia Bey. John Doe doğru söylüyor. Sadece oyun değildir cuma efendim. Hatta dost hatırı için çiğ tavuk bile yenir. Ben de geçen cuma ne yedim tahmin bile edemezsin. CİĞER yedim. :)) Yanlış duymadınız. Ciğer yedim. Öggghhh!!!...

    Ayrıca indragandi'de yazışmanın alemi yok çocuklar :)) Burada konuşalım, tarifleri burada paylaşalım. Hatta pişirelim, arkadaşları davet edelim ki herkes faydalansın :))
    Bizim Blog burası. Karıştı galiba :))
    06 Şubat 2008 Çarşamba 13:29

    YanıtlaSil
  17. 06 Şubat 2008 Çarşamba
    Yine mi....

    Bu hafta da yokum oyunda. Gecen seferki gibi oyun sonrasinda da gelebilir miyim supheli.
    Cumartesi ablamin dugunu var. Malum ailesel isler, Son toparlanmalar, İstanbul disindan gelenlerin agirlanmasi vs...
    Yokum ozetle...
    Gönderen davuk zaman: 16:01
    1 yorum:

    Shalott dedi ki...

    Davuk,
    Ben "Yine mi.." demiyorum. Ablana mutluluklar diliyorum. Darısı senin başına :))
    07 Şubat 2008 Perşembe 18:01

    YanıtlaSil
  18. 06 Şubat 2008 Çarşamba
    Nasıl entry gönderiliyordu yaw?

    Bu blog'a nasıl entry gönderiliyor?


    Bu arada ilgilenenlere, uzun aramalar sonucunda "Flight of The Intruder" isimli filmi arşive aldım. rmvb formatında ve çince alt yazılı (tam olarak mandrin) fakat ingilizce + görüntü kalitesi iyi. İlgilenenlere duyurulur.
    Gönderen Meta Stable zaman: 19:18
    1 yorum:

    Meta Stable dedi ki...

    Also available on DVD, "Sarah Connor Chronicles" Episodes 1 - 4.

    Long live the pirates
    06 Şubat 2008 Çarşamba 22:30

    YanıtlaSil
  19. 08 Şubat 2008 Cuma
    Cumaya Gittim Gelicem

    rakılar elimizde, side armor'lar belimizde,

    biz gideriz cumaya hey cumaya..
    Gönderen Ba'al zaman: 13:33

    YanıtlaSil
  20. 14 Şubat 2008 Perşembe
    Az kaldı

    Kutsal Cumaya az kaldı. Hazır olun!!!
    Gönderen davuk zaman: 12:12

    YanıtlaSil
  21. 15 Şubat 2008 Cuma
    Cumaaaaaa

    RAAAAATTTT!
    HAZROLLLL!
    DIKKKAAAATTT!
    BU AKSAM GELECEKLER! SAG BASTAN SAY!
    ERAY!
    Gönderen davuk zaman: 14:52
    2 yorum:

    Shalott dedi ki...

    İKİ!!!!
    15 Şubat 2008 Cuma 15:29
    john.doe dedi ki...

    bu blog sadece cuma'ları hatırlanıp içtima alınacak bir mekan değildir, içtima masadadır...

    sözüm davuk'a değil, o mor kalp madalyasını haketmiştir, hevesle beklenen bu günün neden @#$^$#**...

    n'eyse, masaya kalsın söylenecekler :)
    15 Şubat 2008 Cuma 15:52

    YanıtlaSil
  22. 28 Şubat 2008 Perşembe
    Condo geri don!!!

    Bu mesaj bir suredir blog fotografinda gorunmeyen John.Doe'yu geri cagirmak icin yazilmaktadir.
    En son "ben diger arkadaslarin da fotolarini bu fotoya ekleyecegim en iyisi gidip onlari da cagirayim" diyerek gozlerden uzaklasan Doe'dan aradan 1 haftalik bir sure gecmesine ragmen henuz bir haber alinamamistir. Gorev seni cagiriyor John.Doe. Diger arkadaslari da en kisa zamanda bulup fotograftaki yerini almalisin.
    Gönderen davuk zaman: 09:45
    1 yorum:

    davuk dedi ki...

    Gel dedim de gelmedin hiç mi beni sevmedin?
    03 Mart 2008 Pazartesi 17:33

    YanıtlaSil
  23. 12 Mart 2008 Çarşamba
    Yupppiii

    Sevgili silah arkadasimiz john.Doe cagrimiza yanit verip aile fotografindaki yerini almis. Diger arkadaslarimizdan henuz ses yok. Onlari da bekliyoruz.
    Gönderen davuk zaman: 09:11
    2 yorum:

    Shalott dedi ki...

    John.doe'nun dönmesi güzel ama beni de yanına alacaktı. Lakin yolladığım hiç bir fotoğrafı beğenmedi. Neymiş, hepsinde gülüyormuşum. Eeee, ben böyleyim :)) Cuma günü biri fotoğraf makinası getirsin. Somurtuk bir fotoğrafımı çekeceğiz.
    12 Mart 2008 Çarşamba 13:21
    HectorLavoe dedi ki...

    olur anladim.
    13 Mart 2008 Perşembe 15:10

    YanıtlaSil
  24. 23 Mart 2008 Pazar
    anket #5: "Kimin kişisel korumanız olmasını isterdiniz?"

    Lara Croft varken Chewbacca seçilmez heralde... Seninki de soru! :)
    Gönderen davuk zaman: 10:15
    Etiketler: anket, chewbacca, kişisel, koruma, lara croft, yorum
    1 yorum:

    john.doe dedi ki...

    Gördün aşağıda Lara'yı başkasını gözün görmüyor artık tabii :) Kıllısı var kılsızı var, titanyum var coltan var, gel vatandaş gel!
    23 Mart 2008 Pazar 14:57

    YanıtlaSil
  25. Arkadaslar neydi son cuma gunku durum. sadece 6 kisiydik. Yakismadi soyleyeyim...

    YanıtlaSil
  26. aslında kötü de olmadı, CoD4 deneme fırsatı bulduk, masada muhabbet güzeldi, ne demişler "less is more" ;)

    YanıtlaSil
  27. bu haftanın hediyesi orijinal "tom clancy's rainbow six: vegas" dvd'si, masaya 3. gelene!

    YanıtlaSil
  28. cod 4 güzeldi ama oyundan çiktigimda dayak yemis gibi oldum. acayip hizli. hemen oluyorsun. hele ki herkes oyuna alistiktan sonra atışlarin hedefini daha da saglikli tutacagini dusununce yasanacak yorgunlugu dusunemiyorum.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.