Gecen cuma gunu oynanan oyuna katkilarindan dolayi orada olan ve burada telaffuz edemeyecegimiz sebeplerden oturu olamayan silah arkadaslarimi Norvec Krali 3. Nediyonsen ve Kapicilar Krali Kemal Sunal adina selamliyorum.

Umarim bu yazimiz biraz ses getirir.

Fallen'in yeni adi Fallen olsun ama Uganda aksaniyla soylensin, fark yaratir.

Utopia'dan yemek tariflerini duzenleyip blog'a eklemesini rica ediyorum. Gercekten faydali olacagini dusunuyorum.

Size bu bayik gunde esenlikler diliyorum. Yardan ses yok, Hector Lavoe kalbimizde yasiyor, ruhunu yad ediyorum.

3 yorum:

  1. biz fallen'ı fallen olarak tanıdık fallen olarak sevdik ... ayrica fallen'dan uzaklasma sebebi nedir. kacirdigim bi sohbet sonrasi ortaya cikmis bi kimlik bunalimi midir nedir?

    ki fallen bi markadir aslinda... bi nike bi mercedess cikip kardesim bundan sonra mike diyin bana diyomu demiyoom

    YanıtlaSil
  2. Fallen, buradan sana sesleniyorum. Bence hepimiz bir açıklamayı hakediyoruz. Nedir bu kimlik bunalımının sebebi??

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.