Günler sonra...

...Kafamı işlerimden biraz olsun kaldırıp sizlere bir iki kelime bir şeyler yazayım, dertleşelim dedim. Ne kadar oldu bilmiyorum; bana çok uzun geliyor; bir süredir bırakın kafamı kaşımayı, tuvalete bile zor gittim. Bu hafta biraz daha iyiyim ama bu yoğunluk Nisan sonuna kadar sürecek gibi gözüküyor. Aslında geçen haftaya kadar Mart sonunda eski tempoma kavuşurum diye hesaplarken, sevindirici bir gelişme süreyi Nisan sonuna çekti. Detayları Cuma günü konuşuruz.

Tabii, yoğun olmam blog'u takip etmediğim anlamına gelmiyor. Her gelişmeden haberdarım ama geri bildirimde bulunamıyorum. Hadi artık, esir kampıma geri dönmem gerekiyor. Bu kadar mola yeter. Hem biliyorsunuz "Arbeit macht Frei".

Gitmeden bir iki cümle:
*Fallen'ın yeni nickinin Fallen olması konusunda HectorLavoe ile aynı fikirdeyim. Ama kendisi farklı düşünüyor. Fallen, ben sana başka bir nick beğenemiyorum, yakıştıramıyorum, olmuyor. Ama hayat bu; insanın başına herşey geliyor. Sen istiyorsan, yenisine de alışırız. Fallen'ı gönlümüzde yaşatırız.
*JOHN.DOE, GERİ DÖN!!!! Hatta beni de yanında getir.
*Cuma günü umarım sizi görebilirim. Hepinizi çok özledim.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.