Cuma Akşamı Muharebe Planı

Dün gece, ya da bu sabahın erken saatlerinde "CHUCK" seyrederken bir bölümde;

-Chuck, gel buraya.
-Selam.
-N'oldu, kanka?
-Large Mart'ın adamları. Her yerde olabilirler. Bunu görmelerini istemiyorum.
-Ne ki bu?
-Call of Duty'nin muharebe bölümü. Large Mart adileriyle olan son savaşımızdan sonra bunun üstünde çalışmaya başladım. Onları nasıl alt edeceğimizi planladım. Kulak ver. İşte düzenimiz, hazır mısın? 23 piyade eri, 16 pusucu 7 ağır silahlı, 4 imha uzmanı ve Arnold Schwarzenegger'i alt etmeye yetecek kadar cephane. 50 cesur asker, tek sözle savaşmaya hazırlar. Bu ordu ve benim planlarımla sanırım onları yenebiliriz.
-Morgan, benim yeni kahramanımsın.
-Biliyorum.
-Hemen döneceğim.

Chuck ve Morgan arasında bu replik geçtiği zaman yarın (Cuma) akşamı için benim de aklımdan acaba kimler gelecek? Şu, şu, şu gelirse takım şöyle olur, bu bu bu gelirse takım böyle olur, sonra john.doe kardeşiyle mi olacak, yoksa ben gene "umut, ben siz hepiniz" mi diyeceğim diye bir düşünce aldı beni :)

Yarın "masa"da olanlara göre karar verilecek. Tunus'ta kum fırtınası, Mısır'da duman kokusu, Moskova'da dondurucu soğuğun zevkine varırken, belki yine çay ikramı tekrarlanır...

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.