Adamın biri bara girer...



Adamın biri bara girer, yaslanır bara ve elini vurarak "Bana 3 viski" der. Barmen viskileri verir, adam arka arkaya sıralar viskileri, "Hadi bana iyi günler" diyerek bardan çıkmaya hazırlanırken "Hop kardeşim nereye?!" diye seslenen barmene "Param yok" diye yanıt verir ve barmeni şöyle bir süzerek "Ama sana bir teklifim var, bak şimdi cebimde 20 santim boyunda bir piyanist var eğer istersen ne istersen çalar biz de ödeşiriz" der. Şaşıran barmen merakla "Göster bakalım" der, adam cebinden gerçekten de 20 santim boyunda bir adam çıkarır. Piyanist geçer piyanonun başına, barmeni iyice eğlendirir. Barmenin çok hoşuna gider bu ve bu piyanisti nereden bulduğunu sorar. Bunun üzerine adam ona piyanisti veren cini çağırır. Barmen bakar ki cinin ahı gitmiş vahı kalmış, yaşlı, beli bükük, bembeyaz sakallı bir dede. Bastonuna dayanmış zar zor ayakta durmakta. "Dile benden ne dilersen" der cin ve barmen yanıt verir; "Yıllardır bu barda sigara, içki ciğerlerim mahvoldu bana iki yeni ciğer ver". Kulağını daha da barmene yaklaştıran cin "Ha?" diye sorar, barmen bağırarak "İki yeni ciğer!", "Ha peki" der cin ve parmaklarını şıklatır. Birden barmenin arkasında zebella gibi iri yarı, palabıyıklı, kılıçlı cengaver belirir! "Yahu ben yeni ciğer dedim. Bunlar nereden çıktı?" diye isyan eden barmene adam gülerek "Sanki ben de 20 santimlik piyanist istedim!"...

Sen al birinci filmin mekanı olan ormana, Predatorler istediği yere gidemiyormuş gibi dünyadan azılı suçlu ve askerleri getir, onlar ki avlanmak için başa bela bir tür yaratmış Predatorler'in zevkini ne kadar tatmin edeceği tartışılır bu avın filmini çek, ikinci Alien filminin adından bir harf çalarak filme adını ver, biz de izleyelim.

Biz mi istedik bunu? Yapmayın, beğenmediğimiz devam filmlerinin kıymetini arttırıyorsunuz. Hem de elinizde çok iyi senaryolar yaratacak bir cevher varken... Sonraki filmde çölün ortasında bir barda tesadüfen biraraya gelmiş yabancılar kilerde Alien yumurtası bulur ve Predatorler'le pişti olurlarsa şaşırmamak gerek. Oradan kaç film çıktı bir Predator de çıkmaz mı?

Fıkra nereden aklıma geldi bilmiyorum. Belki şaşkın şaşkın ormanda dolaşan Oscar ödüllü bir aktördür sebep. Oscarlar bile gittikleri yeri hazmedemiyordur belki.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.