Model araçlar ve yurt dışı siparişleri


Görseldeki 1/10 Maverick Strada Evo XB'ye sahibim. Kendisini hepsiburada'dan almak yerine Top Models'den aldım, fiyatlar aynı. Alımda güler yüz var mı var, ya sonra? 15. gününde bozulan araçta hak talep ettim kovuldum, hakaret yedim. Git kardeşim hepsiburada gibi büyük firmayı daha zengin etmeyeyim diyerek böyle esnaflıktan bi'haber adamlara para kaptırma. Git sermayeyi destekle! Yapacak bir şey yok.

Konumuza gelince hadi yurt içinden aldın bu aleti pil mi lazım, şarj aleti, yedek parça mı? Korkma hobbyking'den al. Müthiş hızlı gönderi. İnan hepsiburada'dan hızlı tedarik ediyor. Kargolar yurdumun kargosundan daha az ücret talep ediyor -webden al klavyeyi bana İstanbul içinde 10 liraya gönderdi bu adamlar Honkong'dan aynı paraya gönderebiliyor- gümrükte sıkıntı çıkmaz, PTT  de dağıtıma takılmaz ise eline ulaşıyor. Herşey çok güzel de küçük bir sorun var!

Siparişlerin gümrüğe takılması durumu değeri 75 Avro'yu geçerse ve ürün grubuna göre değişir (telefon vb.). 75 Avro'yu geçip gümrüğe takılmamış ürün de var, altında olupta takılan da... Nedeni ise kutuda fatura dahi olsa gümrükçülerin fiyatın/ederin 75 Avro olup olmadığına inanmaları.

23.08.2013 20:30 civarında gümrükten geçip torbaya eklenen postam (1.5 kg altı küçük paket) PTT'nin kargo takip sisteminde görünüyordu, aradan bir hafta geçti ben kıllandım. Gittim PTT Topkapı Uluslararası Posta İşleme Müdürlüğü'ne (30.08.2013), aksilik bu ya taşınmış! Yeni konumu yazı sonunda belirteceğim. Kargonuzun webdeki durumunu görünce herhangi bir PTT şubesinden sorgulatın ben bakamıyorum diyen ile uğraşmayın bilen bir şube arayın. Sorgulatma sonucu Beşiktaş dağıtımda olduğunu öğrendim. Gittim 4. Levent PTT şubesinin arka tarafından yukarı çıkmak suretiyle ulaşılan Beşiktaş bölgesi dağıtımın Şişli kısımına. Ortalık karışık adamlar kendileri bile zor buluyor kargoyu dolapta arıyolar küçük küçük kutulara bakıp -abi o boyutta değildir benim kargo şu üstteki ile aynı boydadır dedim ki o kutu benimmiş- sonunda aldım kargomu attım imzamı anında web'de ki bilgi güncellendi. Demek ki şube gelen kargoları PTT içi kargo durumunu ayrı giriyor, o yüzden personelde uğraşmıyor.

*PTT Uluslararası Posta İşleme Müdürlüğü adresi: Aykosan Sanayi Sitesi, Bedrettin Dalan Caddesi - İkitelli (numaraya gerek yok PTT'ye telefonla ulaşabilen yoktur)

*İnternetten kargo takipte kargo torbaya eklendi dedi ise PTT'nin standar yurtiçi ulaşım süresinde dağıtım şubesine ulaşır.

*Dağıtım şubelerini arayıp kargo hakkında bilgi alabilir ve kendiniz teslim alabilirsiniz.

*75 Avro altı gümrüğe takılmış siparişlerin teslimi için 2 adet sipariş sayfasının çıktısı, 2 adet kredi kartı ekstre çıktısı isterler. Paşa paşa alırsın.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.