Dünya bira tüketim haritası

Vinepair tarafından yayınlanan, ülkelere göre en çok tüketilen biralar haritasında İrlanda ve Guinness beni hiç şaşırtmadı. Haritayı tam boyda görmek için buraya tıklayınız.


Ülkemizde tabii ki Efes listenin başında, ben ne kadar Bomonti Filtresiz sever bir insan olsam da Bomonti'nin Efes markası olması beni de bir Efes içer yapıyor. Bira denemeye çalışan biraları öğrenmeye gayret eden birisi olarak Belçika denilince aklıma Kwak içen insanlar geliyordu. Jupiler de bir süredir gözüme batan biralar arasında, yazıyı yazdıktan sonra dün koşa koşa Kadıköy Rind'e gittim fakat ithalatı yok! Tahmin ettiğim gibi.

Komşumuza baktığımızda Mythos'un başı çekmesi çok doğru, Mythos gibi güzel bir pilsner'leri varken günlük tüketim için yabancı bir pilsnere ihtiyaçları yok.

Heineken bardağının içinde aslında Mythos var, ardında da güzelim Milos manzarası. Gel de içme...



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.