Bira ve viski kültürü üzerine


Envayi çeşit içki arasından çeşitli şartlarda, çeşitli amaçlarla içiyoruz ve çoğu zaman nasıl içilir nasıl üretilmiştir pek düşünmüyoruz. Ben de böyleydim ve son bir senedir içtiğim şeyleri biraz irdeler oldum, içmek iki tane Tuborg alıp içmekten öteye ve zevkli bir hale geldi.

Ben bira ve viski tatmaya gayret eden, bu işi öğrenmeye çalışan bir tüketiciyim. Yine bira ve viski konusunda pek çok deneyimime vesile olan ve pek çok bilgi almamı sağlayan bazı kaynakları paylaşmak, onlar hakkında dilim döndüğünce bir şeyler yazayım dedim.


16 adet farklı ev yapımı birası olan sevgi ve bilgi dolu güzel insanlar. 16. biraları hakkındaki yazıya buradan ulaşabilirsiniz. İlk keşfettiğim Bira Atölyesi olmuştu ayrıca instagram hesapları da çok renkli ve güzeldir.

Meleklerin Payı: http://www.meleklerinpayi.com

Beni White Horse ile tanıştırıp çok mutlu eden güzel insan. Onu kendi blogundaki açıklaması ile anlatmak istiyorum: "İçki içmeye başladığım ilk günlerden beri viski severim. Daha üniversitede toy bir gençken bile (!) "Blöfçünün Viski Rehberi" kitabını okuyup (önemli bölümlerini sohbetlerde kullanmak üzere ezberleyerek) viski sevmeyen ve/veya pek bilgisi olmayan arkadaşlarıma ukalalık etmeye başlamıştım bile."

Bahsi geçen White Horse hakkındaki yazı için buraya...

Keyif Adamı: http://keyifadami.net

Kendi tabiri ile: "Özetle tadımcı :) Keyif alınabilecek şeyleri tadıp sevdiğini yazar". Diğer tüm arkadaşlar gibi iletişim canlısı sevdiğiniz bir bira hakkında yorumlarını esirgemez. Ayrıca blogundaki dostlar bölümüne kesinlikle göz atınız, ben de yeni fark ettim.

Son olarak ilk 5 biramı paylaşmak istiyorum:
  1. Kwak (Belçika)
  2. Leffe Blonde (Belçika)
  3. Weihenstephan (Almanya)
  4. Guinness (İrlanda)
  5. TapsKölsch (Türkiye) - Kölsch'ü kıymetini bilmeden bir kere içmiştim ayrıca Gara Guzu'larımızı da ekleyebilirim

Rind ise bu güzel içkileri temin edebildiğimiz güzide mekan.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.