3. elma kimde?
Bu kadar mı yaratıcılıktan, akıldan uzak bizim "yaratıcı" organlarımız, İş Bankası'nın son reklamını da görünce bu sözümü hatırlayacaksınız!
"Adını Call of Duty oyunundan alan bu magazin, cuma akşamları muhabbete toplanan, bilgisayar oyunu oynayan, değişik mesleklerden bir avuç görev adamının ilgi alanlarına ithaf edilmiştir."
birilerinin "yaratıcı" disiplenlerde kendilerine yer bulup yaratmamakta direnmelerini anlamak güç. Sanırım biraz güven eksikliği (gerçi piyasada bu tip işlere verilen "kısıtlı zaman" sorunsalının bunlara neden oldugu da goz ardı edilmemeli, tabii bu demek değilki zaman yok ac interneti ya da arşivleri çak aynısı)
YanıtlaSilYa arkadaşlar bu konulara böyle entellektüel ve sosyokültürel analizler yaptığınıza değmez. Sorunsal morunsal böyle garip anlaşılmaz laflar kullanıyorsunuz. Daha kolay bir yol var, "The Way of The Samurai" değil ama en az onun kadar kanlı canlı. Bu "eserlerin" sorumlularını toplayıp infaz eden gizli bir örgüt olsun, bir çeşit creative darwinism olsun...
YanıtlaSilNeden commentlerimi editliyemiyorum?
YanıtlaSilLaf ağızdan bir kere çıkar!
YanıtlaSil